השר יואב בן צור: "בסמינרים ישלמו 50% פחות"

מערכת האתר No Comments on השר יואב בן צור: "בסמינרים ישלמו 50% פחות"

שר העבודה יואב בן צור לגדסי ופרידמן מ'מהדורת הבוקר סוף השבוע': "שינינו את המשוואה הביטחונית מול הטרור, הגא״פ לא מצליח לירות את כמות הטילים שירה בסבבים קודמים. דין שדרות כדין ת״א, המבצע החל בגלל הירי על שדרות והעוטף עוד לפני שהחל הירי על גוש דן. פעלתי שהחל משנת הלימודים הקרובה שכר הלימוד בסמינרים יהיה שווה ערך לשכר הלימוד במכללות וההורים יצטרכו לשלם פחות מ-50%״

ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת הבוקר – סוף השבוע": "מדינת ישראל חזקה ונחושה ומגינה על אזרחיה. שולחים מסר ברור לאויבינו שנמשיך להלום בהם בעוצמה. אתה רואה שדין שדרות כדין תל אביב. יש תגובה מוחצת. פגיעה בבכירים מוציאה אותם מאיזון. זה לא פותר את הבעיה אבל זה מרתיע את הטרור. ממשלת ישראל יצאה במבצע צבאי מדויק, כירורגי שפוגע בצמרת הבכירים בארגון הגא״פ וריסוק שרשרת הפיקוד של הארגון".

"צה״ל, שב"כ וכוחות הביטחון הביאו מודיעין איכותי, אמש חוסל ראש מערך הרקטי ובתי בכירי הצמרת של הג'יהאד האיסלאמי הופצצו, המסר של מדינת ישראל בהפצצת בתי הבכירים, הוא לא רק הפגיעה ברכוש, זו פגיעה במורל של הבכירים שמבינים את הכמות והאיכות של המודיעין שיש לנו עליהם באופן מדויק ובכל זמן נתון, מה הם עושים ואיפה הם מסתתרים" אמר שר העבודה.

"אנחנו נחושים לפרק את הארגון מהיסוד. אנחנו רואים ניסים גדולים והצלחה מעל הטבע של צה״ל, כולנו תפילה והודיה להקב״ה שהמבצע יגמר בשלום בלי פגיעה. שינינו את המשוואה הביטחונית מול הטרור, הגא״פ לא מצליח לירות את כמות הטילים שירה בסבבים קודמים. דין שדרות כדין ת״א, המבצע החל בגלל הירי על שדרות והעוטף עוד לפני שהחל הירי על גוש דן".

לגבי התקציב אמר השר: "אנחנו צריכים קודם כל להעביר את התקציב, שבלעדיו אין ממשלה ובזה מרוכזת כל המערכת. לאחר מכן יעלה חוק הגיוס והרפורמה. אנחנו מקווים שיהיו הסכמות. חוק הגיוס יאלץ להמתין, חיכינו כל כך הרבה שנים – אפשר לחכות עוד קצת. אני לא חושב שזה להתכופף".

"התקציב טוב, הוא נותן פתרונות לבעיות חינוך ורווחה. אנשים יהיו מאוד מרוצים כי הממשלה הזו באמת הומוגנית. למרות שהאוצר מתנגד, ההסכם הקואליציוני יקויים, יהיו כרטיסי מזון. התקציב יעבור כמו שהוא.  עשינו רפורמות מאוד מקיפות במשרד העבודה ובשיתוף פעולה הדוק עם האוצר". 

השר הוסיף ופירט: "נשווה את שכר הלימוד בסמינרים לשכר הלימוד במכללות וההורים יצטרכו לשלם הרבה פחות. פחות מ-50% כבר משנת הלימודים הקרובה. זה דרמטי וזה קורה. עמדנו על זה. אני מקבל פניות מכל מיני הורים. מה שכן עשינו זה פתרונות לבנות ספרדיות בסמינרים ספרדיים מסוימים שחלקם עולים ברמה על סמינרים אחרים". 

היות ושהצורך הוא גדול והציבור גדל שמנו לנגד עינינו לפתוח סמינרים ספרדיים מצוינים. יש מקרים נקודתיים שבהם אנחנו עוזרים ספציפית 

האזינו



0 תגובות